خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی |خرید رپورتاژ آگهی |نمونه رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی |خرید رپورتاژ آگهی |نمونه رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی |خرید رپورتاژ آگهی |نمونه رپورتاژ آگهی ,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی چیست,رپورتاژ آگهی در زومیت,رپورتاژ آگهی در وب,رپورتاژ آگهی زومیت,رپورتاژ آگهی تلویزیونی,رپورتاژ آگهی روزنامه,رپورتاژ آگهی دیجیاتو,رپورتاژ آگهی در سایت,رپورتاژ آگهی عصر ایران,رپورتاژ آگهی طراحی وب,رپورتاژ آگهی در روزنامه,رپورتاژ اگهی چیست

اگر می‌خوای وبسایتت توی گوگل در سال 2024 یه جایگاه بهتری پیدا کنه، به این 13 قدم دقت کن:

1. محتوا سلطانه! یعنی باید محتوایی بنویسی که کاربردی باشه و مخاطبت واقعاً بهش نیاز داشته باشه.

2. کلمات کلیدی رو درست انتخاب کن. باید بدونی مردم دقیقاً با چه کلماتی دارن جستجو میکنن.

3. سئوی فنی یادت نره. یعنی سایتت باید سریع بارگذاری بشه، امن باشه و روی موبایل هم خوب نشون داده بشه.

4. تجربه کاربری (UX) رو جدی بگیر. اگه کاربر از بازدید سایتت لذت ببره، موتورهای جستجو هم سایتتو دوست دارن.

5. به سایت‌های دیگه لینک بده و لینک‌هایی هم از اونا بگیر. همسایه‌های خوب، جایگاهتو بهتر میکنن.

6. محتوات رو به‌روز نگه دار. دنیا دائماً در حال تغییره و محتوای تو هم باید همین‌طور باشه.

7. محتوات ویدئویی هم داشته باش. مردم عاشق دیدن ویدئوهستن.

8. داده‌های ساختار یافته استفاده کن. اینطوری گوگل راحت‌تر میفهمه محتوات درباره چیه.

9. در شبکه‌های اجتماعی فعال باش. توی شبکه‌های اجتماعی هم ردپا به جا بذار.

10. تصاویر و گرافیک‌هات رو بهینه کن تا هم زود بارگزاری بشن و هم جذاب باشن.

11. بلاگرها و نفوذگران دیگه رو درگیر کن تا درباره تو بنویسن.

12. پرسش‌های مردم رو توی محتوات جواب بده. کمک کن تا سوالاتشون پاسخ داده بشه.

13. صبور باش. اینکه توی گوگل بالا بیای کار یک شبه نیست. باید روی کارت پافشاری کنی.

با اجرای این قدم‌ها به تدریج می‌تونی جایگاهت توی نتایج جستجو بهتر بشه. اما یادت باشه که محتوا همیشه مهمترین بخشه؛ بنابراین هر کاری که می‌کنی باید به بهبود محتوایی که ارایه می‌دی کمک کنه.

1. محتوا سلطانه: فرض کن سایتی داری که درباره آموزش زبان انگلیسیه. بجای اینکه فقط گرامر خشک ارائه بدی، یه سری درس‌های کاربردی تهیه کن که در موقعیت‌های واقعی مثل مصاحبه کاری، سفر، یا خرید کمک کنه.

2. کلمه‌های کلیدی درست: بیایم بگیم مردم عموماً دنبال "چطور سریع انگلیسی یاد بگیرم" میگردن. پس تو باید محتواهات رو دور این عبارت بچرخونی تا وقتی کسی اینو سرچ کرد، سایت تو جلو چشمش باشه.

3. سئوی فنی: مثلاً اگه سایتت خیلی دیر بارگزاری شه یا روی موبایل درست کار نکنه، کاربر میره سراغ یه سایت دیگه که این مشکلاتو نداشته باشه.

4. تجربه کاربری (UX): فرض کن رنگ‌بندی و چیدمان سایتت طوریه که کاربر راحت میتونه هرچیزی که لازم داره پیدا کنه و احساس خستگی نکنه وقتی داره مطلب میخونه.

5. لینک سازی: اگه یه وبلاگ معتبر درباره آموزش زبان لینک سایت تو رو بذاره، نه تنها کاربرای بیشتری میان سراغت، بلکه گوگل هم فکر میکنه سایت تو اعتبار بیشتری داره.

6. محتوای به‌روز: مثلاً یه مقاله درمورد تغییرات جدید در آزمون تافل بنویسی که تازه منتشر شده. 

7. ویدئوها: تولید ویدیوهای آموزشی کردی که در اون مکالمات واقعی نشون داده میشه و باعث میشه کاربرا علاقه بیشتری به یادگیری پیدا کنن.

8. داده‌های ساختار یافته: مثل اینکه برای هر درس یک خلاصه و نکات کلیدی در قالبی ساختار یافته مثل جدول یا لیست بولت ارائه بدی.

9. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی: گذاشتن پست‌های جذاب و کاربردی در اینستاگرام که باعث میشه مخاطب به سایتت برگرده.

10. بهینه‌سازی تصاویر: فرض کن تصویر بزرگی با کیفیت بالا که مربوط به درسی در سایته، طوری کم حجم شده که سریع بارگزاری بشه و کاربر رو جذب کنه.

11. ارتباط با بلاگرها: کسی مثل یه بلاگر معروف زبان انگلیسی بیاد درباره تکنیک‌های یادگیری که تو سایتت ارائه میدی بنویسه.

12. پاسخ به سوالات: توی بخش نظرات مقالاتت، به سوالات مربوط به آموزش زبان پاسخ بدی که به مردم کمک کنه یادگیریشونو عمیق‌تر کنن.

13. صبر و پشتکار: فرض کن چند ماه طول کشیده تا سایتت شروع به جلب ترافیک کرده، ولی چون ثابت قدم بودی و محتوای خوب تولید کردی، بالاخره شروع به دیده شدن کرده‌ای.

  • etrate سلطانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .